Beskid Sądecki

10:24
      Dzięki temu, że udało mi się skończyć praktyki wcześniej niż było to planowane, miałam trochę więcej czasu wolnego. Postanowiłam go wykorzystać aktywnie. Byłam bardzo zadowolona, że udało mi się pojechać w góry. Po raz kolejny odwiedziłam okolice Nowego Sącza i choć nie można było spodziewać sie tam wysokich szczytów, nie zabrakło pieszych wędrówek po szlakach i odkrywania nowych tras górskich. Poza tym chyba polubiłam góry. Polubiłam tą ciszę, formę wypoczynku, oderwanie się od świata. Chodzenie po górach ma coś w sobie magicznego. Fizycznie można czuć się zmęczonym, ale psychicznie czułam się super. Do tego spędziłam te 5 dni w miłym towarzystwie, czyli ukochanej osoby (i jego rodziny). Czy może być coś lepszego?

Udało nam się dwa razy wyruszyć w trasę. Wychodziliśmy około godziny 11, a wracaliśmy o 19. Za pierwszym razem doszliśmy do hali łabowskiej, gdzie byliśmy już dwa lata temu. Za drugim wybraliśmy się w całkiem nowe rejony, bo do sąsiedniej miejscowości, ale przez góry. Trasa miała byc krótsza niż poprzednia i rzeczywiście taka była. Niestety nie pomyśleliśmy nad tym, aby sprawdzić różnice w wysokościach na szlaku... Mieliśmy niespodziankę, bo żeby przejść naszą trasę trzeba było najpierw wejść pionowo pod górę, przejść w bok, a potem pionowo zejść. Pochodziliśmy po tej miejscowości, zjedliśmy pizzę i wróciliśmy. W drugą stronę taka sama sytuacja. W pewnym momencie nawet już myślałam, że nie dam rady wejść, ale nie było odwrotu. Jak już tam doszliśmy, to i wrócić musieliśmy. Cieszyliśmy się, że udało nam się tyle przejść, ale było to tak wyczerpujące, że więcej nie mamy zamiaru tego powtarzać :D Ogólnie mówiąc spędziliśmy bardzo miło czas. Jak nie góry, było co innego do robienia, a to siatka,  grill, czy oglądanie filmów. Aż szkoda było wracać.Na koniec mam parę zdjęć z wyjazdu.






27 komentarzy:

  1. Ale klimatyczne miejsce! Uwielbiam takie wycieczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne miejsce :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam pięknie... Moje marzenie aby tam pojechać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tam! Nie ma to jak wakacje na łonie natury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry! Ale ta pionowa ściana.. oj.. też miałabym problem :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham góry, to też takie zdjęcia bardzo lubię oglądać. :) Masz racje, chodzenie po górach ma coś w sobie magicznego. :) Nie ma to, jak spędzenie cudownego czasu z bliskimi, wielu takich chwil Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wyjazd się udał i mogłaś robić to, co sprawia Ci przyjemność. :) Ja niedawno zaczęłam swoje praktyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam górskie wycieczki :) w przyszłym roku na pewno wybierzemy się na wędrówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas z ukochaną osobą jest bezcenny :) Wszystko wydaje się wtedy być takie cudowne, a czas płynie baaardzo szybko:)
    Lubię wycieczki w góry, mają w sobie to coś :D Niestety już minęło kilka lat odkąd ostatni raz byłam na południu Polski, ale może w przyszłe wakacje coś się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są cudowne - pięknie tam było...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzenie po górach uzależnia. To endorfiny, które każą zostawić smutki na dole. To bliskość nieba, która każe się modlić. To piękno, które otacza/przytłacza i zgniata wszystkie problemy. Ja w górach lubię storturować się jakimś trudniejszym szlakiem, ale doceniam też widoki, często zatrzymuję się, napawam. Odnajduje też swoje natchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wyprawa. Az mnie pociągło znów w góry!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak właśnie góry działają na człowieka, ból w nogach i radość w sercu:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byliśmy w kwietniu :) Piękne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  15. wooooow jakie piękne zdjęcia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takiego wyjazdu :) Ja niestety byłam tylko w Zakopanem podczas weekendu po Bożym Ciele, a tak to nigdzie nie wyjeżdżałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że spodobało Ci się w moich okolicach :) (jestem z Nowego Sącza)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne widoki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałem dokładnie na odwrót, z górek tylko wydmy na plaży. :)

    Już jestem w domu, wypocząłem jak należy, choć pod koniec nieco znudziła mi się plaża już.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak klimatycznie i cudownie. Plus te widoki- góry sa zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  21. Góry to świetne miejsce na wypad. Mimo, że trzeba się ochodzić to i tak warto wybrać taką formę wypoczynku :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo klimatyczne miejsce, można odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne miejsce, które z chęcią zwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pochodzę z tamtych okolic i zawsze lubię wracać. Szczególnie jesienią, wtedy jest tam magicznie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.