Pomysł na: koszulkę z własnym nadrukiem

20:59
Od dawna próbowałam kupić fajna koszulkę z napisem na prezent, ale swoje plany przekładałam, bo nie znalazłam odpowiedniej. Nawet miałam pomysł na napis, ale problem był z wykonaniem, bo w gotowych koszulkach nie podobały mi się nadruki, a zlecenie drukarni, nie było zbyt opłacalne. Z pomocą przyszedł pomysł, który znalazłam w internecie. Kupiłam co potrzebne, zrobiłam i udało się.

Potrzebne będą:
- papier transferowy
- drukarka atramentowa lub laserowa
- koszulka
- nożyczki
- żelazko
- papier śniadaniowy lub papier do pieczenia

Myślę, że najwięcej problemów sprawi kupienie papieru transferowego. Jest to specjalny papier przeznaczony do nadruków na odzieży. Z racji tego, że trochę dużo czasu poświęciłam na dopracowywanie pomysłu, na jedną kartkę wydałam 12,50 zł. Jednak nie martwcie się, bo można znaleźć go o wiele taniej. Gdzie kupić? Radzę przepatrzeć sklepy papiernicze (ja tam swój kupiłam). Na allegro papier transferowy można kupić już od 5 zł, więc myślę, że to całkiem niezła cena i najniższa z jaką się spotkałam. Materiał dobieramy w zależności od koloru koszulki. Inny papier jest do koszulek jasnych, a inny do ciemnych.
Wykonanie:
 1. Drukujemy na papierze transferowym na białej stronie (bez kratek) wzór, który chcemy uzyskać.



Tak wygląda wydrukowany wzór. Tutaj zrobiłam akurat próbkę na zwykłej kartce, dlatego efekt nie wygląda tak dobrze.
 2. Wycinamy wzór nożyczkami

3.Odklejamy od siebie dwie warstwy kartki. Zadrukowaną część kładziemy na koszulce w ten sposób, aby nadruk był po zewnętrznej stronie.
4. Na nadruk przykładamy papier śniadaniowy lub do pieczenia, tak aby śliska strona papieru była na zewnątrz. Prasujemy żelazkiem przez około dwie minuty.
5. Odrywamy papier śniadaniowy/do pieczenia od reszty koszulki i gotowe!

 Tak prezentuje się całość. T-shirt podarowałam chłopakowi na dzień chłopaka. Zawsze mówiłam, że lubi narzekać, więc postanowiłam mu zrobić prezent ze smurfem marudą i napisem "nie cierpię być marudą". Podarunek jak najbardziej się udał i sprawił sporo radości, a że niedługo będą mikołajki, możecie dać taką koszulkę komuś w prezencie właśnie z tej okazji. Jeśli jednak już macie coś zaplanowanego ten dzień, nic straconego! W końcu za niedługo będą święta. Co do cen...ja się zmieściłam w mniej niż 30 zł (17 zł T-shirt + 12,50 papier transferowy = 29,50), ale koszty mogą być znacznie niższe. Jak już pisałam kartkę można kupić za 5 zł, a koszulkę taniej. Myślę, że to całkiem niezła cena, porównywalna do tych gotowych T-shirtów z napisami, jednak tutaj możemy tworzyć to co nam się podoba, a prezent wykonany własnoręcznie bardzo cieszy. Wykonanie nie jest trudne, a satysfakcja gwarantowana!

24 komentarze:

  1. Fajnie wyszło do mojego też taki podkoszulek pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie! Zrób rozeznanie czy szybko zacznie Chłopaczkowi schodzić nadruk, a może pozostanie bez zmian nawet po kilkudziesięciu praniach? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co moge powiedzieć, że po dwóch miesiącach nie schodzi, a jak dalej będzie,trudno powiedziec.

      Usuń
  3. O wow ! Pierwszy raz widzę sposób w jaki można zrobić to samemu! ;)
    Wygląda naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszulka <3 Oryginalna i pomysłowa ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sposób ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, nawet nie myślałam, że można to tak prosto wykonać :)) Świetny pomysł na prezent na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, bardzo fajny pomysł bo nic nas w zasadzie nie ogranicza i nadrukować można co tylko się chce :D Myślę, że taki prezent spodobałby się o wiele bardziej niż kupny ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, muszę koniecznie wypróbować. ;) Niby to jest takie DIY, a ja jestem ciapą, jeśli chodzi o takie sprawy, ale to DIY jest strasznie łatwe :D Muszę tylko znaleźć sobie chłopaka, żeby mu robić takie koszulki xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jest super! Moja przyjaciółka robiła tak poduszkę. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł. :) Kojarzy mi się z takimi naprasowankami, jakie kiedyś można było kupić. :) Dasz znać, jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super diy! I jaki fajny pomysł na prezent? Idealny temat na święta :) Sama chętnie coś takiego bym zrobiła, można by tworzyć ciekawe wzory :) dziękuję kochana za komentarz u mnie, bardzo się cieszę że chciałabyś wymienić się listami :) to super sprawa i jak najbardziej do tego zachęcam. to mój adres: Klaudia Lisowska, Piszkowice 48, 57-300 Kłodzko. Jeżeli jesteś chętna, pisz śmiało! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, na pewno prezent oryginalny :) No i niedrogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na bardzo oryginalny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na właśnie taki post! Przyda się, przyda :) Najlepsze koszulki są właśnie takie zaprojektowane przez siebie, bo mogą być takie jakie sobie zamarzymy czyli idealne!

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyszło. Ja kiedyś zamówiłam na Allegro koszulki z nadrukiem i to była porażka. Po pierwsze kolory były bardzo słabe, a po drugie koszulki skurczyły się o połowę w pierwszym praniu. Chyba taka folia transferowa to lepszy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! :D Nie miałam pojęcia, że mogę taką koszulkę wykonać sama w domu. Na pewno kiedyś wykorzystam ten pomysł na prezent. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł i świetna koszulka, ale ja nie jestem dobra w takich rzeczach, więc chyba sobie oszczędzę jednak, bo mam już pomysły na prezenty :D Ale pomysł z pewnością ciekawy i może kiedyś wykorzystam?
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wyszło. :P

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale superowo i pomysł naprawdę oryginalny :)
    Możemy wydrukować co tylko chcemy, albo jak Ty sprawić komuś niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.