Nominacja

     Wracając pod dłuższej przerwie, przychodzę do was z nominacją. Nigdy nie spotkałam się z tą zabawą, dopóki sama nie zostałam nominowana.


Co to jest Mystery Blog Award?
Pozwólcie, że zacytuję:
"Nagroda "Mystery Blogger Award" to nagroda dla niesamowitych blogerów o genialnych postach. Ich blog nie tylko urzeka; inspiruje i motywuje. Są jednymi z najlepszych na świecie i zasługują na  każde uznanie, jakie otrzymują. Ta nagroda jest również dla blogerów, którzy znajdują radość i inspirację w blogowaniu; i robią to z taką miłością i pasją." -  

 Zasady
1. Umieścić logo nominacji na swym blogu 
2. Zamieścić regulamin ✔
3. Podziękować osobie nominującej Ciebie i zamieścić jej link na swoim blogu ✔

Za nominację dziękuję Monice z bloga Dobra myśl. To bardzo miłe wyróżnienie, zatem zachęcam do zabawy inne osoby :)
4. Wspomnieć o pomysłodawcy nominacji i zamieścić link także
5. Opowiedzieć krótko o sobie. - niżej
 6. Wybrać nominowanych (10-20 osób) i zamieścić linki na swoim blogu. - niżej
7. O swoich nominacjach powiadomić nominowanych w komentarzach na ich blogach. - będzie
8. Zadać swoim nominowanym 5 pytań, w tym jedno dziwne lub śmieszne. - niżej
9. Udostępnić link do swojego najlepszego posta/postów. - to też napiszę niżej


O mnie
 Hm....chyba ostatnio przestało mi to przychodzić z taką łatwością jak kiedyś,  ale...moje zainteresowanie opierają się głównie na dwóch podstawowych rzeczach, jakim jest klarnet i kultura Japonii. Na szczęście w obu dziedzinach mogę się rozwijać i chodzić na zajęcia dodatkowe. Mój uniwersytet postanowił zrobić darmowy kurs języka japońskiego (czyż to nie wspaniałe?), na który chodziłam dwa lata. Przyznam po cichu, że marzy mi się certyfikat, ale to bardzo daleka przyszłość. Na klarnecie z kolei gram w zespole ludowym i choć jestem członkiem dopiero rok, czyli dosyć krótko, nie sądziłam, że kiedyś muzyka ludowa tak mi się spodoba. Do tego mamy świetną atmosferę, koncerty, wyjazdy, żyć nie umierać! Zdradzę wam, że planuje przygotować relację z mojego wyjazdu z zespołem do Belgii. 

Do zabawy zapraszam

• Sakuratotoo 
• Darię z Dopo il caffe
• Aneczke z Aneczka blog
• Ole z CiurKot
• Sabinę z moje wywody
• Aiko z aiko word

Niestety nie mam aż 10 blogów, które obserwuję i które jeszcze nie były nominowane przez kogoś innego, dlatego postanowiłam wybrać tylko parę blogów. Od razu uprzedzam, że udział w zabawie jest nieobowiązkowy. Jednak będzie mi miło, jeśli odpowiesz na nominację i pytania.

Pytania

1. Jaka najdziwniejsza potrawę jadłaś?
2. Czego byś chciała się nauczyć?
3. Melancholik, flegmatyk, a może choleryk lub sangwinik? Jakim typem osobowości jesteś?
4. Jaki smak kojarzy Ci się z latem?
5. Co ostatnio przydarzyło Ci się śmiesznego?

 Link do postu

Może nie jest najlepszy, ale moim skromnym zdaniem jest przynajmniej dobry. Włożyłam w niego cząstkę siebie, moje doświadczenia, przemyślenia, napisałam jak los pokierował moimi wyborami, a przede wszystkim chciałam przekazać, ze druga opcja, nie zawsze musi być tą gorszą. Kiedy Bóg drzwi zamyka, to otwiera okno - zapraszam!

To chyba tyle z tego co mam do przekazania. Do zabawy zapraszam wszystkich, nie tylko tych, których wymieniłam, więc jeśli chcesz wziąć udział w zabawie, śmiało!



19 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, jest to dla mnie nie lada wyróżnienie i przede wszystkim jest mi bardzo miło, że o mnie pomyślałaś :)

    Fajnie, że mogłam dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej z dzisiejszego posta i w prawdzie nie opublikuję tej zabawy u siebie bo mam strasznie napięty grafik, ale odpowiem z przyjemnością tutaj w komentarzu :)

    1. Kalmary - były w sałatce z owocami morza i nie za bardzo przypadły mi do gustu.
    2. Chciałabym nauczyć się jeździć konno oraz tradycyjnego chińskiego wyszywania kwiatowych motywów na chusteczce i japońskiej sztuki parzenia herbaty oraz układania kwiatów
    3. To zależy od sytuacji. Zazwyczaj jestem uśmiechnięta i pozytywna, ale w momencie gdy ktoś mnie wkurzy to staję się wybuchowa :D
    4. Smak winogron i sorbertów <3
    5. Ciągle przydarza mi się coś zabawnego, więc trudno mi sobie przypomnieć jedną konkretną rzecz :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje ale nie miałabym kiedy u siebie zrobić takiego wpisu bo mam bardzo dużo innych zaległych i oczywiście doceniam że wybrałaś mnie :) może tutaj odpowiem :)
    Coś o mnie? Hmmm Ogólnie to ja nie lubię o sobie pisać, Jestem osobą szczerą czasami aż do bólu. Staram się dążyć do celu ale nigdy po trupach i wiele osób zawsze może na mnie liczyć jeżeli tylko jestem w stanie pomóc. Kocham zwierzęta i ludzi :)

    1. Jaka najdziwniejsza potrawę jadłaś?
    Jeśli chodzi o potrawy to w ich wybieraniu raczej jestem ostrożna i bardziej eksperymentuje z egzotycznymi owocami lub warzywami.

    2. Czego byś chciała się nauczyć?
    Z pewnością mówić perfekcyjnie po angielsku a nie tak żeby się tylko dogadać :)

    3. Melancholik, flegmatyk, a może choleryk lub sangwinik? Jakim typem osobowości jesteś?
    Zdecydowanie choleryk :P

    4. Jaki smak kojarzy Ci się z latem?

    Truskawki, maliny, Ostrężnica, arbuz, jagody ❤

    5. Co ostatnio przydarzyło Ci się śmiesznego

    Włożyłam telefon do lodówki robiąc śniadanie i panicznie zaczęłam go szukać po domu myśląc że zgubiłam... zadzwoniłam do siebie z mamy telefonu i nagle lodówka zaczęła dzwonić :P nie wiem jakim cudem to się stało no ale.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci nominacji! :) Fajnie, że napisałaś kilka słów o sobie i mogłam Cię lepiej poznać. Życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ciekawy wpis, też pierwszy raz spotykam się z ta nagroda ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji i świetnie, że stworzyłaś tego posta i na tę nominację odpowiedziałaś :) miło dowiedzieć się czegoś o autorze. Pozwól, że i ja odpowiem na pytania zawarte we wpisie, uwielbiam to i jak ktoś zadaje pytania- ja automatycznie odpowiadam :D
    1. Jaka najdziwniejsza potrawę jadłaś?
    Chyba nie jadłam dziwnych potraw. Owoce morza nie zadziwiają. Ozory, świńskie ucho to normalne. Kocham jedzenie i lubię eksperymentować w kuchni :D
    2. Czego byś chciała się nauczyć?
    Języków. Japoński, koreański, rosyjski... najlepiej wszystkich :D
    3. Melancholik, flegmatyk, a może choleryk lub sangwinik? Jakim typem osobowości jesteś?
    Każdym po troszkę.
    4. Jaki smak kojarzy Ci się z latem?
    Arbuz. Zdecydowanie :)
    5. Co ostatnio przydarzyło Ci się śmiesznego?
    Jak ostatnio przyszedł klient do mojego miejsca pracy i chciał kupić papierosy. Sztange chesterfildów czerwonych setek. Ja powiedziałam mu że są tylko trzy sztuki a okazało się że była sztanga tylko wpadła w głąb szafki :3 wiem że to historia sucha aż pranie suszy ale mnie rozbawiła. Albo jak zbierałam koszyki z kas i było duszno jak w saunie, na dodatek była ogromna kolejka i jakiś koleś otworzył sobie piwo i je pił stojąc w tym rzędzie do kasy. Otworzył sobie jakiegoś tyskacza, w kolejce, w hipermarkecie :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo dziękuję za nominację. Co prawda nie czuję się taka oh i ah, ale jest to dla mnie wyróżnienie i w pewnym sensie podziękowanie za to ile serca wkładam w bloga. To już druga nominacja, ale z racji totalnego braku czas ustatnio mam spore zaległości w blogowaniu i w blogach które czytam :(
    Nie mogę obiecać, że zabawę pociągnę dalej szybko, ale zrobię to jak tylko będę pisała kolejną notkę.

    Odpowiedzi na pytania:

    1. Ja raczej stronię od dziwnych potraw. Więc chyba szczytem dziwności będą dla mnie wegańskie ciasta, które nie dorastają nawet do pięt tym nie wegańskim.
    Sytuacja z kawiarni ostatnio:
    JA: "dzień dobry, czy to ciasto o tutaj jest wegańskie?"
    BARISTA: "ojej, niestety nie, dzisiaj nie mamy już ciast wegańskich, ale..."
    JA: "TO POPROSZĘ!!"
    Mina baristy nie do opisania :D

    2. Portugalskiego

    3. Choleryk

    4. Truskawki. agrest i szparagi to dla mnie domena lata

    5. Śmieszek sytuacyjny, kiedy w czasie ostatniego miesiąca nieustannie powtarzałam mojej córce, że od września idzie do przedszkola co dzień dodając jakiś nowy fakt na temat nowego miejsca. Dziecię wydaje się być spokojne mimo usłyszenia "kompletnie nowe ciocie", "kompletnie nowe dzieci", "inne zabawki", jak również "już nie będziesz widywała się ze swoją przyjaciółką Emmą każdego dnia". Ostatnio doszedł nowy fakt "ciocie z tego miejsca nie umieją mówić po polsku, będą mówiły do Ciebie po angielsku tak jak świnka peppa (i wszystkie inne bajki które młoda ogląda)". Na co moje dziecię przejęte bardzo tym faktem stwierdziło "ooj, biedne, to ja je nauczę po polsku, żeby mogły kupić malinki na straganie". Padłam, młoda nie ma 3 lat i w jej łamanym polskim brzmiało to po prostu przekomicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej nominacji też jeszcze nie słyszałam. :) Ale jak czytałam tytuł posta to pomyślałam sobie "o nie, Liebster nadal żyje??" xD A tutaj zaskoczenie, to nie liebster. :D
    Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z taką nominacją. Na początkach mojego bloga było coś takiego jak Liebster Blog Award? O ile dobrze pamiętam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Liebster blog award bralam pare razy udzial. Fajnie,ze pojawila sie nowa :) Przynajmniej nie jest nudno. Tez nigdy o tej nominacji nie słyszalam.

      Usuń
  9. Gratulację :)
    Bardzo czekam na relację z Belgii, co prawda nieco już widziałam na Twoim instagramie, ale wiadomo posty jeszcze milej się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja z Belgii jeszcze troche poczeka, bo mam w planach trzy inne zaległe posty. Powiem ci, że to co zamieścilam na instagramie, opierało się głównie na miejscach, które odwiedzilam. Na blogu mogę się bardziej rozpisać, więc planuję też opowiedzieć trochę o integracji z innymi krajami, ciekawostkach o Belgii, a także relacji u nas w zespole.

      Usuń
  10. Darmowy kurs języka japońskiego, kurcze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, taka nominacja zawsze cieszy :) Kultura Japonii brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkretnie o tych nominacjach nie słyszałam, jednak kilka lat temu, gdy prowadziłam blog o moich zwierzakach było Liebster Blog Award- dostawało się 11 pytań, na które trzeba było odpowiedzieć, nominowało się 11 blogów i zadawało im się 11 pytań. Wspominam to naprawdę fajnie. :)
    Miłego dnia! ❤
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zabawy, bo można się tyle ciekawych rzeczy dowiedzieć o osobach piszących!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna jak dla mnie zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja siostra gra na klarnecie, to bardzo ciekawy instrument, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.