Liebster Blog Award

 Jak już obiecywałam, dodaję kolejną serię pytań z nominacji Liebster Blog Award.




 Pytania od Miss Darkness

1. Kto jest Twoim idolem?
Tak się składa, że nie mam swojego idola. Może znajdą się wiele cech u różnych osób, ale jednego idola nie posiadam.

2. Co sądzisz o podrabianych rzeczach?
Właściwie to nic do tego nie mam, moje zdanie w tej sprawie jest po prostu obojętne. Jak ktoś chce mieć taką rzecz, jego sprawa, przecież nie będę mu zabraniać. Sama mam podróby martensów i nie czuję się z tym źle. Podobają mi się, więc po co mam wydawać 400 zł na buty, które kupiłam za 80? Jeśli ktoś znajdzie jakiś sensowny argument może się nim podzielić. Przynajmniej dzięki podróbom mogę kupić rzeczy, które mi sie podobają z wyglądu o wiele taniej. A kojarzycie crocsy? Oryginalne kosztują ponad 100 zł, a podrobione można znaleźć i za 20. Jak dla mnie różnica spora i sądzę, że się bardziej opłaca.

3. Przyjaciele, czy druga połówka?
Przyjaciele, bo przecież chłopak/dziewczyna to też przyjaciel/przyjaciółka. Są z nami, ale związki są oparte na przyjaźni, prawda? Więc wybieram słowo przyjaciele i z nikogo nie rezygnuje (ja sprytna)

4. Najlepszy film jaki oglądałaś/eś?
Każdy film to inna historia, czy gatunek. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że doskonałą komedią jest "Różowa pantera" i "Agent XXL", za to jako dramat polecam "Wyścig" i "Konesera". Z kolei jako thriller sprawdzi się "Plan lotu", a mój ulubiony film sensacyjny to wszystkie części Jasona Bourne'a. Jak widzicie gatunków jest tyle, ze nie mozna powiedzieć, że jakis jest gorszy, a drugi lepszy. Każdy jest po prostu inny, więc stąd tyle przykładów. Wybrałam najlepsze filmy jakie widziałam z poszczególnych gatunków, choć to tylko przykłady.

5. Jesteś tolerancyjna/y?
Nie uważam się za osobę nietolerancyjną, więc mogłabym powiedzieć, że tak, jestem tolerancyjna.

6. Jakbyś opisała swój styl ubierania się?
Od razu na wstępie napiszę, że nie mam szczególnego stylu. Chodzę w zwykłych rzeczach, które można znaleźć w każdej sieciówce, chociaż większość ubrań mam z pobliskiego targu. T-shirty, dżinsy, czy spódnice i sukienki. Lubie stonowane kolory, bo są bardzo praktyczne, choć nie zakładam tylko takich. Do tego bardzo podobają mi się koronki, koszule w kratę (mam chyba coś koło 10 takich koszul), za to nie lubię bluzek z żabotami i innymi tego typu rzeczami. Nie ubieram adidasów to spódnicy, bo uważam, że to do siebie nie pasuje. Mówiąc w skrócie nie noszę nic oryginalnego.

7. Czy uważasz, że jesteś uzależniona od internetu?
Czasem mam takie wrażenie, ale sa też dni, kiedy w ogóle nie wchodzę. Prędzej określiłabym to jako przyzwyczajenie, bo spokojnie potrafię go ograniczyć i nie zawsze u mnie to występuje. Jednego dnia nie mogę się obejść bez internetu, a drugiego jest mi on całkowicie niepotrzebny.

8. Wiosna vs jesień?
Jak już pisałam w poprzedniej nominacji wiosna to moja ulubiona pora roku, jesień z kolei lubię najmniej. Już teraz odczuwam kiepską pogodę.

 9. Motto życiowe?
"Cross the border" lub polska wersja taka jak w tytule bloga. Nie chcę się za bardzo powtarzać i pisać co to znaczy i dlaczego akurat to, dlatego zainteresowanych odsyłam do tego posta.

10. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
Dokładnie od 21 grudnia 2012 roku, czyli pamiętnej daty końca świata według przepowiedni majów. Niedługo miną już cztery lata.

11. Czy uważasz, że życie singla jest szare i nudne?
Jeśli dana osoba nastawia się na to, że życie singla jest szare i nudne, to w istocie takie będzie. Zarówno bycie w związku jak i singlem ma swoje zalety i wady, a jeśli ktoś nie ma "drugiej połówki" wcale nie oznacza to, że czuje się opuszczony i samotny. Bycie singlem ma plusy. Można robić co się chce i ma się więcej czasu dla innych osób. Jest tylko jedna kwestia. Trzeba w to uwierzyć, a nie narzekać, że się nie ma nikogo.


 Pytania od Ten w okularach

 1. Jaki dźwięk kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Dźwięk mojego pluszowego misia ze skrzypcami, który po naciśnięciu łapki grał melodię.

2. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Mam wiele pięknych wspomnień, ale nie mam jednego, które by było lepsze od pozostałych.

3. Co cenisz w ludziach?
Optymizm, otwartość, a także poczucie humoru. Optymizm pewnie dlatego, że wielu osobom go właśnie brakuje. Z ludźmi otwartymi bardzo fajnie się rozmawia i z łatwością można się dogadać. Sama chyba nie mam tej cechy, dlatego cenię ją u innych. Poczucie humoru, bo zawsze lepiej mieć to, niż nie mieć, co nie? Tak w ogóle sama kiedyś myślałam nad tym, żeby zrobić post dotyczący cech, które cenię w ludziach, dlatego niech moja odpowiedź będzie takim wstępem do tego wpisu, który pojawi się z bliżej nieokreślonej przyszłości.

4. Co Cię w sobie irytuje, a co w sobie lubisz?
Irytuje mnie naiwność. Czasem na prawdę żałowałam niektórych rzeczy, że łatwo mi było coś wmówić, namówić mnie na coś albo robiłam rzeczy wbrew swojej woli. Lubię to, że umiem się dostosować i na prawdę uważam to za pozytywną cechę. Często brakuje mi tego u innych osób, którym zawsze coś nie pasuje. Mi odpowiada moja elastyczność, bo dzięki temu łatwo jest mi z kimś robić coś wspólnie, możemy się dogadać,  a ja jestem otwarta na różne propozycje.

5. Czy przyjaciel może być zwierzęciem? (według Ciebie)
Dla mnie przyjaciel to człowiek, ale wiecie, ja zwierzęcia w domu nie mam i nie miałam. Może jest inaczej.

6. Czego oczekujesz od siebie w przyszłości?
Tego, że będę podejmować dobre decyzje i nigdy ich nie żałować, spełniać swoje marzenia, korzystać z życia ile się da, że przestanę szukać dziury w całym.

7. Niespełnione marzenie?
Jest nim bycie stomatologiem i już go nie spełnię. Jednak po cichu liczę, że inny zawód okaże się być tym właściwym i wcale nie będę żałowała, że studiuję co innego. Ponadto chciałabym zrealizować swoje podróże, a szczególnie pojechać do Japonii, jednak tutaj szanse na powodzenie jakieś są. Do tego dorzuciłabym też granie muzyki. Znaczy i tak gram sobie w domu, ale tutaj mam na myśli utworzenie sobie jakiegoś małego zespołu lub chociaż duetu i granie w różnych miejscach.

8. Jaka rzecz materialna sprawia Ci przyjemność?
Pyszna kawa z mlekiem!

9. Masz jakąś ulubioną, nieistniejącą postać, a może myślisz, że z jakąś byś się dogadał/a?
Moimi ulubionymi postaciami są bohaterowie z Harry'ego Pottera, o których ostatnio pisałam, czyli: Ron, Bellatrix, Hermiona i Snape. A poza tym...Han Solo z Gwiezdnych Wojen! Oraz David Addison i Maddie Hayes z Na wariackich papierach.

10. Nie znosisz...
ludzi, którzy uważają się za lepszych od innych zupełnie bez powodu, takich mających wielkie ego, gdy ktoś wiecznie narzeka (to  jest bardzo irytujące), uprzykrzania innych życia bez powodu, dźwięku kosiarki z samego rana, złośliwości rzeczy martwych.

Na koniec moje nominację, a nominuję:
• Ayunę z bloga Ayuna
• Anru z bloga Anru.pl
• Zieloną Małpę z bloga Zielona Małpa
• Tutti z bloga Only experiences
• Perpetuę Żukowską z bloga Odmienne Stany Świadomości
• Nessę z Pisane atramentem


Oto moje pytania:
1. Jaki były Twoje trzy najlepsze posiłki jakie jadłaś? (jedno śniadanie, jeden obiad i jedna kolacja)
2. Jakim cytatem mogłabyś określić samą siebie?
3. Twoje obecne największe marzenie?
4. Jaki masz w swoim życiu cel, do którego dążysz? Co robisz, aby go osiągnąć?
5. Twoja ulubiona komedia?
6. Ludzie często powtarzają, że chcieliby się wrócić do dzieciństwa, podstawówki, czy po prostu szkoły. A do jakiego etapu w Twoim życiu Ty chciałabyś się wrócić?
7. Jaki sen najbardziej utkwił Ci w pamięci?
8. Czy masz swoją szczęśliwą liczbę? Dlaczego akurat taką?
9.  Najmniej lubiana pora roku przez Ciebie?
10. Jaką posiadasz pasję/ hobby, które nie jest związane z blogiem? Co to jest?
11. Dokończ zdanie. Nigdy, przenigdy...

32 komentarze:

  1. Świetne pytania i odpowiedzi! Dzięki temu można dowiedzieć się o Tobie sporo rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy niektórych rodzajach butów cena jednak odgrywa rolę. Widziałam kiedyś trapery za 50 złotych, ale były paskudnej jakości. Tymczasem trapery, które mam, ą trochę droższe, ale jednak... cena jest warta swojej jakości. Buty są komfortowe, można w nich chodzić cały dzień i nie czuć bólu stóp, nie przemakają, a na dodatek starczą mi na długi okres czasu. Trzeba po prostu sobie przekalkulować, czy kupienie tanich butów ma sens. Czy ich jakość jest w porządku? Czy może będą po prostu butami, które przetrwają co najwyżej?
    Też lubię Hana Solo :D No i oczywiście jeszcze księżniczkę Leię :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto lubi ludzi którzy uważają się za lepszych od innych? :D Ja idola też nie mam i myslę że nie dogadałabym się z postaciami z Harrego :)

    Blog o książkach-nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć filmy które wymieniłaś, bo żadnego nie znam w sumie ;/
    Koszule w kratę to życie, potwierdzam!
    Bardzo fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko ale tych pytań jest! na początku myślałam że to jakieś dziwne lba gdzie jest wiecej pytań a później zorientowałam się że to dwie nominacje XD fantastycznie, jestem zakręcona jak pokrywka na słoiku. Chętnie napisałabym swoje odpowiedzi na pytania które dostałaś, bo zawszę lubię dodać swoje trzy grosze i stwierdzić czy zgadzam się z odpowiedzią odpowiadajacego, czy myślę podobnie czy też nie, ale gdybym miała odpowiedzieć na wszystkie pytania to chyba blogger by zwariował :D dlatego tylko powiem że pytania są ciekawe i na większość odpowiedziałabym tak samo, gdybym miała odpowiedzieć. Dziękuję skarbie za nominację :* ogólnie nie odpowiadam na lba ani tagi, ale może czas najwyższy to zmienić :D w wolnej chwili na pewno odpowiem na te pytania ale nie mogę powiedzieć kiedy to będzie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... No ja mam duużo idoli... Wystarczy mi nowy teledysk czy płyta i już myślę sobie: "O, jakie fajne riffy, o, jaki ma ładny uśmiech, o, widać że gra/śpiewa całym sercem. Biorę go!" i następuje research - kto to jest, kiedy się urodził, wywiady, koncerty i ten sam teledysk po raz tysięczny... ;)
    Jeśli nie miałaś nigdy zwierzęcia, to wiele straciłaś! Mieszkam na wsi, więc ze zwierzętami mam styczność całe życie, choć przypuszczam, że gdybym mieszkała w mieście czy na przedmieściach, to o zwierzaku mogłabym pomarzyć. Kiedy tylko będziesz miała okazję, to musisz spróbować "pożyć" z takim zwierzakiem. To wielka odpowiedzialność, ale też wielka przyjemność. ;)
    Kto lubi ludzi wywyższających się, uważających się za lepszych...? Cóż, miałam w klasie taką "eliktkę" (wspominałam o niej w którymś komentarzu, więc nie będę się powtarzać) i oni mieli mnóstwo "przyjaciół"... Którzy też się wywyższali. Ups... ;)
    Dziękuję za nominację, na pytania odpowiem w poście, który pojawi się jutro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam w sumie 7 chomików, ale nigdy o nich nie myślałam jak o przyjaciołach. Może to dlatego, że nie miałam psa, a to niby psa się tak zaszczytnie nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjacielem może być zwierzak zdecydowanie! Szkoda, że nie miałaś styczności ze zwierzętami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam drugą wielbicielkę koszul w kratę! Kurczę, to pierwsze z Twoich pytań, dotyczące trzech najlepszych posiłków jest mocne, od razu zaczęłam przeszukiwać swoje wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O związku myślę tak samo jak Ty - druga połówka to też przyjaciel. Przynajmniej tak powinno być. :)
    Już nie mogę się doczekać posta o cechach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A moim mottem jest: "Kiedy, jak nie teraz?". Może to nie super świetne hasło, ale pomaga mi w podjęciu decyzji, kiedy mam problem. Zawsze skutkuje.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie życie nie singla nie musi być szare i nudne, zależy od nastawienia. Kiedyś się znajdzie miłość, a zanim to się stanie trzeba żyć jak najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyścig kocham, jeden z moich ulubionych filmów. Fanka F1?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. "(...) nie mam szczególnego stylu." - uuu, niebezpieczne sformułowanie jak na blogera! Tutaj musimy mieć styl nawet w przyrządzaniu jajecznicy! ;D

    To w jaki zawód teraz celujesz, skoro stomatolog został skreślony?

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadza sie że partner powinien być przyjacielem bo jak nie to co to za związek?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to mam tak, że cenię w ludziach optymizm i otwartość, ale zwykle przyciągają mnie osoby z odwrotnymi cechami. Nie wiem od czego jest to zależne.
    Chciałaś być stomatologiem? Ostatnio, gdy ktoś mnie zapytał o wymarzony zawód odpowiedziałem, że na pewno nie bycie stomatologiem :D Dentyści to sadyści pod przykrywką XDDD Poza tym brzydziłoby mnie zaglądanie do kogoś zębów :P
    Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie wpisy bo można dowiedzieć się czegoś ciekawego o autorze bloga, na którego się zagląda :)) Ja również wolę wiosnę, ponieważ trochę słoneczka po zimie jest niesamowicie miłe. Poza tym jak dla mnie przyjacielem może być zwierze, ale to zapewne dlatego że bardzo je lubię i mam w domu psiaka :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  19. Pod odpowiedzią do pytania 6 od Ten w okularach mogłabym się podpisać ;) Zgadzam się też, że partner/partnerka powinien być przyjacielem, bo w przeciwnym razie taki związek nie przetrwa zbyt długo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się co do odpowiedzi o przyjaciołach/ukochanych i o wiośnie. Uwielbiam te pierwsze cieplutkie promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 4 lata to świetny wynik w blogowaniu, gratuluję i oby tak dalej. :) Swoją drogą, myślę, że zwierzę też może być przyjacielem, choć w inny sposób.
    PS. Również uwielbiam koszule w kratę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Można dowiedzieć się sporo o Tobie! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za nominację :* Odpowiem w komentarzu :)

    1. Jaki były Twoje trzy najlepsze posiłki jakie jadłaś? (jedno śniadanie, jeden obiad i jedna kolacja)
    a) najlepsze śniadanie : jajecznica ze świeżym pieczywem
    b) najlepszy obiad : potrawka z kurczakiem i domowej roboty sosesm słodko kwaśnym
    c) najelepsza kolacja : spaghetti zrobione przez mojego chłopaka :D
    2. Jakim cytatem mogłabyś określić samą siebie?
    ''jeśli potrafisz o czymś marzyć to możesz to osiągnąć''
    3. Twoje obecne największe marzenie?
    może nie największe bo takich nie mam, ale najbardziej szlaone to skoczyć ze spadochronem ;)
    4. Jaki masz w swoim życiu cel, do którego dążysz? Co robisz, aby go osiągnąć?
    Moim celem jest wymarzony zawód i kochająca rodzina, podjęłam studia na kierunku pielęgniarstwo i dbam o rodzinę
    5. Twoja ulubiona komedia?
    nie mam :o
    6. Ludzie często powtarzają, że chcieliby się wrócić do dzieciństwa, podstawówki, czy po prostu szkoły. A do jakiego etapu w Twoim życiu Ty chciałabyś się wrócić?
    do 2 klasy liceum, czyli 2 lata wstecz ;) okres imprez i czasu na wszystko :D
    7. Jaki sen najbardziej utkwił Ci w pamięci? zbyt masakryczny by opowiadać :P
    8. Czy masz swoją szczęśliwą liczbę? Dlaczego akurat taką? nie mam, nie mam nic co uwazam że przynosi szczęście ;)
    9. Najmniej lubiana pora roku przez Ciebie? zima ! :<
    10. Jaką posiadasz pasję/ hobby, które nie jest związane z blogiem? Co to jest?
    strzelanie z broni, chodzę na strzlenice i należę do jednostki strzeleckiej
    11. Dokończ zdanie. Nigdy, przenigdy... nie zapalę papierosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sprytnie z tymi przyjaciółmi - uważam tak samo.
    Bluzek z żabotami? Chodzi Ci przykładowo o bluzę w głowy Myszki Miki?
    Przyzwyczajenie do internetu popieram.
    21 grudnia, dzień po moich urodzinach pamiętam nadzwyczaj szczegółowo (choć nieidealnie).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe odpowiedzi. Lubię takie posty, bo zawsze dowiaduję się czegoś nowego o blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się odpowiedz na trzecie pytanie. W gruncie rzeczy to wszystko do tego się sprowadza - trzeba znaleźć sobie kogoś, kto nie tylko będzie drugą połówką, ale przede wszystkim kogoś, kto będzie przyjacielem.
    Ja za to napiszę, że wiem, o swoim uzaleznieniu od Internetu. Trochę to jest straszne, ale z drugiej strony staram się robić pożytek z tego wielogodzinnego siedzenia w sieci...
    Gratuluję tylu lat w blogosferze! Mi pod koniec roku stuknie piątak. Jejku, przeraża mnie ogrom tego czasu...
    O, bycie singlem to zdecydowanie jakieś plusy, ale chyba jednak bardziej podoba mi się bycie w związku. Popieram Cię jednak w tym, co napisałaś - jeśli ktoś nastawia się na szare i smutne życie to ono takie będzie. A przeciez nie trzeba partnera, zeby się w życiu dobrze bawić. Wszystko zależy od tego, jak się pokieruje swoim losem.
    Również chciałabym spełniać w życiu marzenia. Chciałabym też się realizować - nie tylko zawodowo, ale tak - jako człowiek. To chyba takie najważniejsze rzeczy, które pomogłyby mi osiągnąć pełnie szczęścia.
    A mi przyjemność sprawiają po prostu pieniądze, bo dzięki nim mogę mieć to wszystko, czego w życiu mi potrzeba. Poza kochanymi osobami wokół, of course:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. O podróbkach mam to samo zdanie.
    Kawa z mlekiem :) Pyszności:)
    Uwielbiałam oglądać Na wariackich papierach:)
    Ciekawe pytania ułożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana dodaję cię do obserwowanych bo i tak cię odwiedzam :) Też robiłam takiego mixa bo miałam kilka nominacji :P i zrobiłam wszystko w jednym poście :) Lba ma to do siebie fajnego że można się dowiedzieć o drugiej ososbie wiele ciekawostek ;) natomiast większość ludzi nie czyta :D sama wole wiosnę niż jesień :) z filmów oglądnij sobie ''Niebo istnieje naprawdę'' lub " niemożliwe" dwa piękne pełne wzruszeń filmy, niektóre pytania miałam podobne i też podbnie odpowiadałam :) w sumie u mnie dwa psoty były z LBa jeden pojedynczy i jeden potrujny hehe :) ja np należę do osób raczej tolerancyjnych nie przeszkadza mi rasa, wiek, płeć czy wygląd jedynie co do zachowań mogę mieć zastrzeżenia :)
    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
  29. Również nie mam jednego idola, chociaż są osoby, ktore niesamowicie mnie inspirują i teoretycznie mogą aspirować do tego miana. Może nawet kiedyś o tym napiszę...
    Też mam parę podróbek i się tego nie wstydzę:)
    Pięknie napisane o przyjaźni i drugiej połówce:)
    A ja chyba jestem uzależniona od Internetu. I mam ambitny plan ograniczenia przebywania w sieci.
    Znam ,,Różową panterę", lubię ten film:)
    Ach, ci wiecznie narzekający ludzie... Masakra.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabym Ciebie czytać, czytać i czytać ! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Także i ja nie mam idola ;) Cenię wielu ludzi, ale nikogo nie mogę tak określić.
    Również nie cierpię osób, które wywyższają się bez powodu, bardzo mnie to irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. ''bycie singlem'' nie trwa wiecznie a daje możliwość 'wyszalenia się' ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.